Cnscngz Merhaba hanımlar.. bebeğimin kıyafetlerini yıkamak için roxy marka deterjan aldım.. kısmetse pazartesi yıkıcam.. kaç derecede hangi programda yıkamalıyım sizce ? Bazı sayfalardaki görmüş olduğum yorumlar kafamı karıstırdı çünkü. Deterjanın erimediğine dair
Burcu3572 Cnscngz ben hacı şakır toz sabun almıştım çok iyi oldu 30 derecede yıkadım daha yeniler düşük derecede yıka
ozgeya Cnscngz Ben roxy ile 30 derecede 30 dakikalık programda yıkıyorum sürekli,bir sorunla karşılaşmadım şimdiye kadar.
Busra_bugraaa Cnscngz 30 derecede yıka canım bebek kıyafetlerini fazla sıcakta yıkayınca agzı gözü yamuluyor 🤣 pamuklu olduğu için