Yesimmmmi Progestan hapını Oral şekilde alıyorum ama cok baygınlık yapıyor bende aynı şarhoşlar gibi oluyorum normal mi kullananlar sizde etki ediyor mu
icoz24 Yesimmmmi ben ilk oral kullandığımda bayılmıştım o yüzden vajinadan kullanıyorum diğer türlü kaldıramıyorum
hhaziran Yesimmmmi evet yan etkisi oral yolla alınca çok fazla oluyor, doktorum o yüzden vajinal kullanmamı söylemişti hiç yan etki yaşamadım Progestanı hem oral hem vajinal yolla kullanabilirsiniz
hamcokelek33 Normal tabii ki, ben günde 3 kere alıyordum bide 3 günde bir iğnesini yaptırıyordum 🥹 yaşıyor muydum belli değildi sürekli uyuyordum
Yesimmmmi hamcokelek33 banada 3 kere kullan drdide imkansız 2 kere anca kullansbilirim evde cocuğum var uszanıp dinenenmiyorım
hamcokelek33 Yesimmmmi çok geçmiş olsun düşük tehditiniz varsa mutlaka 3 için, gerçekten çok faydalı bir ilaç
Yesimmmmi Irem5858 doktor günde 3 kez dedi bana evde cocuğumda var şarhoş gibiyim elim kolum sabit durduramıyorum ya
Irem5858 Yesimmmmi benimde 3 tü şimdi 1 e düştü sadece geceleri alıyorum doğru sersemletiyor insanı uykudan gözünü açamıyorsun şeyde yapabilirsin canım gün içinde uyuyorsan uyumadan hemen içip dinlenebilirsin
hhaziran Yesimmmmi bende çok korkuyordum, ama inanın yolunu buluyor alıştım şimdi eldivenle daha kolay takabiliyorum, en azından günleriniz yarı baygın geçmez
Seymaaa05 Vajinal yoldan bende kaşıntı yaptığı için ağızdan alıyorum ama ilk alışımda bu kadar baş dönmesi yapacağın bilmeğdim için gündüz alıp kuaföre gitmiştim 2 dk lık mesafede her yer bi anda dönmeye başlamıştı 🤣 o günden sonra gece yatarken alıyorum
Yesimmmmi Seymaaa05 günde bir kezmi 😆 sizin az daha kuafor yolunda bayılaktınız bnm doktor günde 3 kez dedi
Seymaaa05 Yesimmmmi 6 ıncı haftamda başladım 😂 kız 27 oluyoruz hala içiyorum düşün ilk başlarda sabah akşam dı şimdi akşam sadece 🤣 bagımlılık yaptı bırakamıyorum