Banatokanma1 39+1 haftalık gebeyim suyum gelmedi bugün kontrole gitrim plasenta yaşlanmış ve suyun azalmış dedi şimdi hastaneye gidiyorum doğumu başlatırlar mi yoksa tekrar gönderirlermi lütfen bilenler yazsin çok gerginim.💙