Aysegul222 Kizlar bişey sorcam gözyaşı tikanikligi 2 aylık bebeğimde varda masaj yap demişti doktor sizde oldumu hiç nasıl masaj yaptiniz
Sybabyss Aysegul222 kızımda çok çektik abartısız 4-5 ay çekmişizdir, göz pınarına masaj yapıyorsunuz internette var ve pamukla temizliyorsunuz ben çok üzülüyordum ama geçiyor birde kızımın gözleri renkli çok hassas