Merhaba bu ay ilk kez ovülasyon testi aldım -birgebeningünlüğü markalı zannedersem 20 adet var kullanım bilmiyorum destek olursanız sevinirim. Adet bitimi 2 gün sonrası her gün belirli saatte testi yapıyorum çift çizgiyi görünce ilişki mi yaşamalıyım ? 2. Çizgi silik hayalet olursa da denenmeli midir ? Bana yardımcı olabilir misiniz 🐣