redflowers Detaylı ultrason dan geliyorum doktor böbreklerde hafif bi genişleme var dedi bu durumu yaşayan ilerki haftalarda düzelen oldu mu
obli redflowers bebeğiniz erkek mi? Benim de bebeğimde çıktı bir böbrekte hafif genişleme hala da devam ediyor 33.haftadayım. doktorum doğumdan sonra geçer dedi çok takmamaya çalışıyorum açıkçası. Erkek bebeklerde oluyormuş.
Elis77 redflowers benim oğlumda çıkmıştı doğumdan sonra kontrol ettiler bir sıkıntı yok dediler şimdide kızıma hamileyim onda böbrek genişlemesi var dedi doktor her bebekte oluyor mus kontrele gittiğim doktorum öyle dedi
History5 redflowers Bizde de benzer bişey söylendi çok takmamaya çalışıyorum Allah hepsine sağlık versin yavrularımızın
redflowers obli cinsiyetimiz kız canım bugunde söyledi doktor kiz diye 32. Haftada tekrar çağırdı 1 hafta sonra da kendi doktoruma randevum var
obli redflowers sıkıntı olacağını sanmıyorum hafif büyümenin. Bazen çişlerini tuttukları için de olduğunu okumuştum kafanıza takmayın 😊
redflowers obli çok teşekkür ederim Allah razı olsun içimi rahatlattınız inşallah öyledir ve düzelir 🙏🏻
Elis77 redflowers oğlumda ki geçti 1 ay sonra kızımı kucağıma alicam inşallah sağlıklı olsunlar da gerisi önemli değil
redflowers Zg6641 bende detaylıda öğrendim devlette yaptırdım 1 hafta sonra kendi doktoruma randevum var inşallah bana da aynısını söyler doktorum 🤲🏻
redflowers Elis77 aynen öyle sağlıklı olsunlar da gerçekten gerisi önemli değil inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız kaçıncı haftada öğrenmiştiniz bu durumu
Elis77 Kızımda aralık ta detaylı da öğrendim böbrek genişlemesi olduğunu oğlumda da 2021 de söylemişti doktor
redflowers History5 amin canım inşallah bende takmayayım diyorum ama kendi doktoruma daha göstermedim ondan sonra rahatlarım inşallah 🤲🏻