Cansu80 8+3 haftalık hamileyim bugün kan sonuçlarım için enfeksiyon çıktı bunu kızamıkçık olarak adlandırdı gebelikte tehlikeli olduğunu söyledi tekrar kan aldı bi hafta sonra gel dedi bu durumu yaşayan var mı ?