Aysenaz18 Bayanlar 12.haftada ikili tarama sonrasi doktor D vitamini kullanmami istedi.onuda saglik ocagi onceden vermisti zaten bana.fakat ustunde 4 damla kullanilacak yaziyordu.markasi MONOVIT 4 damla sizce az degilmi cay kasiginin ucunu kaplamiyor.sizler kac damla kullaniyorsunuz.yoksa gidip tekrar sorayim sagliknocagina
Yaprakkm Aysenaz18 ilk 9 damla kullandım ama yükseltmedi 20 damlaya çıkardı doktor ve yükselmeye başladı şükür doktorunuz daha iyi blir tabiki
Zeynephuma Bana dr. Devit3 verdi 9 damla kullanmamı söyledi,damlatırken hep 10 damla düşüyo :D o şekilde kullanıyorum
Dimple23 Kulladığınız damlanın mg na göre değişir sayı ... benimki yüksek o yüzden 5 damla .... unutmayın d vitamini toksittir doktorunuz ne kadar damla demişşe o kadar kullanın
Aysenaz18 Hamilelimten once devit 3 u kullanirken aynen sizler gibi 10 damla aliyordum.haklisinzi bu iste bi yanlislik var minnacik bebeklere bile verilmez 4 damla.pazartesi ilk isim saglik ocagina gitm3k ilacak hepiniz cok sagolun
Meryemsefa Aysenaz18 bana doktorum saglik ocagindan verdiklerini kullanma dedi kendi verdi onuda gunde 3 damla aliyorum canm
Halvaci Bu damla hamileykenmi yoksa doğumdan sonrami oluyor ben hep vitamin hapı kullandım sağlık kaçağından decavit aldim
Buse1907 Aysenaz18 Bana da sağlık ocağından verdiler canım, ilk zaman 7 damlaydı. Şu an 9-10 damla iç dedi ebem. 31+6 yım, 2 aydır 10 damla kullanıyorum.