Kızlar 5 sene önce kızımda genel anestezi oldum uyanınca evet ağrım oldu fakat güzel bi ağrı kesici serumla geçti ağrım karnıma bastırlamarını falan hissettim tabi onu anlatmak istemiyorum gelelim 4 ay önce spinal anestezime oğlumun doğumunda eşim ceza evindeydi ve yanımda olamadı zaten psikolojik olarak hamileliğim boyunca iyi bi süreç geçirmedim derken oğlumda 20 gün erken doğdu apar topar beni ameliyata aldılar şansıma anestezi uzmanı spinal anestezi konusunda baya uzmanmış şansıma diyorum çünki harika bi doğum gerçeklşti bana bide sakinleştirici yaptılar ve ben hiç bişey hatırlamıyorum kesik kesik herşey sadece oğlumu yanağıma koydukları an var ve ameliyathaneden çıkarken benim gülüş anım var şöyle ki oğlumu küveze aldıklarını söylüyorlar dışarıda herkes ağlıyor ben gülüyorum öyle bi sakinleştirici etkisi eve falan istemiştim her neyse odaya çıktım karnıma bastırıyorlar yine ama his yok en çok bu hoşuma gitti ama ayaklarımı hissetmeye başlayınca çok ağrım oldu sanki normal doğuruyomuş gibi rahim kasılması oldu oda normalmiş rahimin toparlanması için ilk doğumumda böyle bişey olmamıştı oda ayağa kalkınca geçti zaten yürümeye başlayınca bonus olarak 2ay öncede safra ameliyatı oldum oğlum safram yüzünden erken doğmuş meğersem hamilelikte kadınların yüzde 40 safrada taş üretiyormuş sorunuz varsa cevaplarım