Selam Güzel Anneler . Ben yaklaşık 1.5 aylık hamileyim . 2. hamileliğim. İlkinde Bursa Özel Jimer Hastanesi Ferhan Sönmez de sezeryan doğum yaptım ve aşırı memnun kaldım fakat şuanda ücretler aşırı pahalı maalesef bu doğumda oraya gidemicem . Benim bir arkadasım Zuhal Öder Saylık ta 2 dogum yapti ve cok memnun kaldı. Ama doktor degistirmekten de korkuyorum Önerilerinizi bekliyorum.