monica50 Edsrr ben de kaan koyacağım adel asel cart curt koymaktan çok daha iyidir umarım koyarsınız timuru ♥️
Edsrr monica50 Kaan da güzel isim 🥰 insanları değişik isim koycam akımına kapılmış bu yeni tip isimleri bende sevemedim bir türlü 😄 tabii herkesin kendi kararı saygı duyuyorum 💕
Phyloo Edsrr nüfusta yazım hatası yapılmış gibi duruyor sinan yazılacakmıs adamın kafası karışmış harfi unutmuş gibi