Minonunannesi66 Kızlar cuma rahim filmi cekilecegım perşembe de sabahtan ilaç yazdı onu içmem gerekiyor sorum şu rahim filmi orucu bozuyor mu tereddütte kaldım
Nuruzunn Minonunannesi66 bozar tabi başkası rahmini görüyor ve içine sıvı giriyor riske atma bazen kanamada olabiliyor
Burcu_drn Minonunannesi66 rahim filmi öncesi ağrı kesici sonrasında antibiyotik bailıyorsunuz 1 gün tutmamak çok önemli değil bence kazaya bırakırsın. Sağlık sonuçta
Minonunannesi66 Burcu_drn ama bir gün öncesinden de sabah akşam ilaç almam gerekıyormuş böyle mı oluyor acaba bilginiz varmı
Burcu_drn Minonunannesi66 ben şehir hastanesinde çektirdim sabah gittim bir ağrı kesici bir de antibiyotik içirdiler 1 saat sonra işleme aldılar. Anestezi almadım. Sonrasında 1 hafta antibiyotik kullandım. Sürecim böyle ilerledi. Bir gün öncesi bir şey yapmadım ama
Minonunannesi66 Burcu_drn bana yarın sabah akşam bir ilaç içmemi ve cuma günü de bir sıvı ilaç ve hap aldırdılar onları hastaneye gelirken getirmemi istediler ondan yarın ve cuma günü niyetlenemem diye üzülüyorum