Glsbb Haklısınız.. Tahlil sonuclariniza gore de degisebilir bu durum tabi. Benim doktorum mesela mutlaka hergun 1 bardak süt ve 1 kase yogurt dedi. Ceviz ve badem dedi hergun azicik azicik. Meyve işini abartilmasini istemiyoruz, cunku seker var meyvede de dedi. Ben bunlar disinda ekstra olarak birsey tuketmedim(muz,kaşar vs) yani yedim tabi ama oyle pek degil. Sonuc olarak bebegimin kilosu annesi normal dogum yaptirmayacak kadar fazla oldu maalesef 😬 Son gunlerdeyiz suanda ama bu kilo olayinin irsi oldugunu dusunuyorum. Siz veya esiniz hangi kilolarda dogmussaniz bebeginize etkisi oluyor bence 👍🏻