Ayten_demir şuanki aklım olsa asla hediye falan almazdım. Nişanlıyken bohça yapıp verdim,kınasında 1,5 yaşındaki oğlumla 15 saat yolculuk yaptık,doğum günlerini asla hediyesiz bırakmadım,ayrıyeten kendime ne aldıysam ev eşyası onada aldım,hediye takı aldım,hamileyken hastanede yattı başında bekledim çocuğumu bırakıp,doğurdu çocuğuna baktım 1 hafta yanında kaldım. Sonuç? Kimse yok yanımda. Unuttum mu ? Aslaaa