Bu haftalara gelmiş bebeğin cinsiyetini göremeyecek kadar bilgisizseler oncelikle mutlaka kendinize düzgün bir doktor bulun hiç güven vermediler iki bebeğinde cinsiyetini 13 haftalıkken öğrendi. Detayliyada girmemissiniz değişik bir şeyin içine dusmussunuz muhtemelen doğumda ogrenirsiniz