Nidaeke34 Bugün adetinin gecikmesinin 8.gunu beta HCG 6050 fakat kese gözükmedi doktor çok soğuk kanlı bı şekilde cuma gel illa görürüz dış gebelik mi diye sorduğumda belli olmaz daha dedi siz keseyi ne zaman gördünüz endişelenmeye başladım
mlkkk Nidaeke34 benimde betam 6500ldrdeyken gözükmedi dış gebelikte olsa gözükürdü cihazdan kaynaklı da olabilir endişelenme