Ates06 bizim burda 22 den önce almıyoruz dediler gerçi deprem sonrası yeni açıldı gebe okulu açılana kadar da ben 27 haftalık oldum. Takipli olduğm hastaneyi sormadım aslında ben belki ordada vardır orası daha yakın en azından bize ben devlet Hastanesi’ne sormuştum orası çok uzak bize .