Ozlmm5 benimde 8.haftada kalp durmasıyla kaybettiğim bebeğim var bende ondan sonra yaptırdım genetik testlerimi 2 gen heterozigot çıktı gebelik oldu iğne kullandım fakat o gebelik farklı bi kromozom rahatsızlığından sonlandırıldı bende şaşırıyorum kimi doktor gerek var diyor kimi yok diyo amniyosentez yaptırdım mesela o doktorda kullanmana gerek yoktu dedi Rabbim hayırlı doktorlarla karşılaştırsın sanki biz keyfimizden kullanıyoruz iğneyi