Beylikdüzünde oturuyorum eski beylik pazarının oralardaki villalarda düş bahçesi anaokulu var eşimin yeğeni 3 senedir oraya gidiyor. Etkinlik ekipman açısından çok çok iyi. Dışarı aktiviteleri cok buz pateni, gezii,başka okulların gösteri salonlarında gösteri yapmak gibi.
Bende oglumu berilim anaokuluna veriyorum tüyabın orda. Bizim dışarı aktivitemiz yok içerde akrabam öğretmen diye tanıdık var diye güvenerek verdim.ama oğlum cok yemek seçiyor yemek menüsü de hoşuma gitmiyor çok yetişkinlere hitap eden yemekler. Çocuğumuz yemek seçmiyorsa orayı da düşünün. Bizim okulun dışarı aktivitesi yok. Herşey okul içi. Ben ilk sene 14 verdim seneye vermeyi düşünmüyorum yemek menüsünden dolayı ve dini eğitim almasını istiyorum baska yere vericem.
Eşimin kuzeni 3 senedir 12-15 arası veriyordu şuan fiyatlar nasıldır bilmiyorum. Kırtasiye ücretleri cok fazla peşin istiyorlar ve geçen sene 35 verdik.