020525 sürekli farklı doktora gittim çünkü her gittiğim bı daha gelme diyordu ve hepsinden de aynı muameleyi gördüm riskli gebelik değildim herşey gayet yolunda hamd olsun detaylı utrasyonum temiz şeker yüklemesi temiz bebeğim haftası ile uyumlu gayet iyi gidiyordu ama 2 li 3 lu testi yapmadığım için saçma bir bakış açıları vardı ve 36. Haftamda 2 li 3 lu test yapmadığı için doktorun biri burda doğuma alamayacaklarını ancak kordosentez yaparsan bı sıkıntı çıkmazsa eğitim araştırma Hastanesi’ne gitmemi söyledi kordosentez yapsam da orda doğuma almayacaklarmis oraya kontrole gittiğim her gün hiçbir problem yokken boş yere stres ve sıkıntı yapıp ağlayıp dönüyordum o hastaneyi kimseye önermiyorum asla anne bebek dostu bir hastane değil muamele ve tavırları çok kötü