Meryeminannesi20 Hanımlar dörtlü test sonucum riskli çikmiş detaylıya gidemrmiştim yoğun kar sebebiyle, şehir hastanesine gidiyorum perinatolojiye yönlendirdi bu süreçte neler yaptınız.
2cocuk2kopek Meryeminannesi20 tarama testi değil detaylı en önemlisiydi haftanız çökmüş geçti 24. Haftay kadar vaktiniz var bi özelden randevu alıp yaptırsanız hemen
Rbdrmx İkili den ziyade 4 test önemli keşke detaylı girseydiniz bende ikili 3 lu yaptırmadım 4 lu istedi normal çıktı sonuçlarım detaylı mutlaka gir demişti normal çıktı o yüzden keşke girseydiniz
Meryeminannesi20 Rbdrmx yarın randevu aldım orda netleşir mi sizce son haftamdayım detaylı zamanım geçiyor randevu bulamadım özelde dahil yarın için bi yer buldum şükür
asemvekardesi Meryeminannesi20 bir arkadaşın da test sonucu iyi gelmesine rağmen yaşından dolayı hala risklisin deyip raporu o şekilde çıkardılar gönlünüzü ferah tutun ayrintilida hic birşey cikmaz inşallah
Meryeminannesi20 asemvekardesi bilerek yapıyorlar sanki banada yaşımdan dolayı riskli gelmiş dedi okadar saçma geldi ki 31 yaşındayım ama yaşdan sebep riskli grubuna dahil oldum amniyosentez yapmak istediler ben istemedim onunda riskleri var durduk yere gerek yok ayrıcı 4 lı test kesin teşhis değil ama moralim bozuldu inşallah sonuçlarım güzel çıkar
Meryeminannesi20 asemvekardesi çok şükür bugün detaylı usg de herşey normal ve gayet sağlıklı çıktı Rabbim sağlıkla kavuşmayı nasıip etsin
asemvekardesi Meryeminannesi20 inşallah bana da biraz öyle geldi yani her Dr için öyle diyemem ama bizim arkadaşın yaşı 40 a yakın ama madem yaştan dolayı risk var o zaman yapmayalım bu şekilde çıkabilir desinler
Bkt33 Meryeminannesi20 bende öyle 2 gün önce 2 li de yaştan dolayı risk vermiş , ben dedim daha 29 yaşındayım 39 değil yani ne riski . Perinatolojiye yönlendirdi bir baksınlar diye
Meryeminannesi20 Bkt33 bi ebe hanım var ona danıştım bu testlerde çok yanılma payı oluyor dedi ölçümler önemli dedi yani zaten evlenme yaşı artık eskisi gibi değil millet 30 da evleniyor artık bu yaşlarda çok büyük yaş değil ama işte bununda bi sağlık sisteminde bi pazarlama olduğunu düşünüyorum açıkcası.
asemvekardesi Meryeminannesi20 çok şükür çok sevindim sizin adınıza sağlıkla kucaginiza alın inşallah ☺️☺️☺️