Kehiylun 22+4 deyim 1 haftadır sanki regl olacakmışım gibi ağrı hissediyorum bunu yaşayanınız var mı ? Bugün özellikle 1 saatten fazla sürdü
Kehiylun minussset ağrılar devam etti ama gitmedim doktora rahim büyüdüğü için ağrıyordur dedim geçti şükür çocuk hareketli olduğu içinde içim o yönden rahatladı
Kehiylun minussset evet toplanma ara ara hissediyorum haftasonu doktora gideceğim bu durumu da soracağım inşallah sorun yoktur bebeğin hareketlerini de bazen aşağıda hissediyorum