AyEr Yildiz92 ben uğras hanıma gıdıyorum özcan bey ve ugras hanım 75 dıger ıkı doktor 65 dogum ucretlerı arkadasın yazdıgı gıbı cokta memnunum ❣️
Yildiz92 Neslisss özgür hanım varmış ona gitmeyi düşünüyorum da muayene parası ve sezaryen doğum ücretini yazabilirmisiniz
Neslisss Yildiz92 Doktorlarin muayene ucreti degisiyormus sanirim ben 75 tl veriyorum doğum da normal 1350 sezaryen 1500 müş
gozdecetinn Yildiz92 bende özcan beye gidiyorum ve fiyatlar bana da o şekil söylendi sgk lı için geçerli olan fiyat bildiğim kadarıyla