Mrvsmt2502 Drusnm2 granül kahve o kadar zararlı ki. Doktorum kahveyi yasakladı çok canınekerse 1 füncan türk kahvesi serbest ama onuda içmiyorum
Dogaclk Drusnm2 canın çekiyorsa iç ama sağlıklı bişey değil. Türk kahvesi iç 1 tane çok istiyorsan :)
mlkkk Drusnm2 zehir değil sonuçta abartmadıkça içebilirsiniz tabi günlük 1kupa veya fincan kafein almayı öneriyorlar fazlası uykusuzluk kansızlık gibi sonuçları var granül kahve ve süt tozuda gebe olmayan için bile sağlıklı değil ama günde 1kere içmekten de bişey olmaz
Gzm122 Daha beş haftalıksın içebilirsin bence ama çok olmama şartıyla, şuan bebek bir susam tanesi kadar, senden beslenmiyor senin vitaminlerinden besleniyor. O yüzden doktorum bana ilk 3 ay dikkat etmene gerek yok demişti
Kubra_811 Nescafe normalde de çok zararlı bir kahveymiş ben doktoruma sordugumda bana filtre kahve ya da Türk kahvesi iç demişti dün de 1 2 bardak da içiyorum açıkçası
Parinas Drusnm2 araştırmalara anne ne kadar çok çay kahve tüketirse o kadar çok uyku sorunu yaşıyormuş bebek doğunca 🙃yine de siz bilirsiniz. Bence granül yerine türk kahvesi için tabi ki o da sınırlı
MinikBrokoli Parinas ayy valla doğruysa ben dibine kadar hissetim 😂 ilk gebelikte sıfır kahve çay . Bebeğim doğduktan sonra uykucu oldu hiç bi zaman uyku sorunu olmadı çok şükür 🙏🏻 gündüz emer uyurdu rahattım , şimdi ikinci gebelikte de haftada 1-2 içiyorum 😂
Parinas MinikBrokoli benimde öyle oldu. Doktor içme deyince oğlumda içmedim nerdeyse hiç. Doğdu uykucu 6 yaşına geldi hala uykucu 😀hiç yormadı. Kızımda aile ortamındaydım çay çok içtik malesef çok sevmiyor nefret etmese de. Bende de fark oldu🙃
Yogurtlupilav Drusnm2 doktorunuzla konuşarak günde 1 bardak kahve içmenin bir zararı yok ama nescafe kahve türleri arasında böbrekleri en çok yoranıdır. Filtre kahve ya da türk kahvesi tercih ermenizi tavsiye ederim sağlık açısından..