Annegibi2006 özel oda tutmaktan bahsetmedim ben özelde aldığımız hizmete ücret öderiz. Eşimiz özel hastanenin insiyatifine bağlı olarak ya doğuma girebiliyordur ya da giremiyordur ama ekstra ücret ödeyip doğuma girebilir diye bir şey olamaz. Eşimin doğuma girmesinin ne gibi bir karşılığı var ki benden ekstra ücret talep ediyorlar eşime de mi anestezi uygulayacak da tıbbi bir para karşılığı istiyor? Bahsettiğim şey bu, hiçbir mantıklı gerekçesi yokken eşiniz doğuma girerse ekstra ücret ödemek zorundasınız demek tamamen insan kandırmak kazıklamak salak yerine koymaktır.