Gelişim geriliği vardır belki seni üzmek istemem ama yanılma payı yoktur canım 😔 Senin bebeğin en azından küçükmüş, 6. ayda kaybeden el kadar bebeğinin kalbi atmayan bedenini eline alıp saatlerce ağlayan mahvolanları tanıyorum. Belki doğsaydı sağlığı yerinde olmayacaktı, vardır bunda da bir hayır Allah sabır, dayanma gücü versin. Çok geçmiş olsun 😔