Ben bir kez kullandım canım bir daha da kabız olmadım hiçbir şey fayda etmiyordu bana kabızlık hat safhadaydı kötüydüm yani ne diye çektiysem haftalarca bilmiyorum bir akşam yatmadan içtim ertesi gün bağırsaklarım rahatladı yemin ediyorum bir daha da kullanmak zorunda kalmadım yinr olsam kullanırdım ama çünkü kabızlık çok kötü