Adet başlangıç tarihim 19 ocak ilk kontrole gittiğimde 6 haftalık olması gerektiğini ama 4+2 de olduğumu söylemişlerdi keseyi görmüştük sadece geç döllenme olabilir demişti doktorum son gittiğimde ultrasonda 6+2 olduğum normalde adet tarihine göre 8+1 olmam gerektiğini söyledi doktorum bebek göründü kalp atışı var dendi bi sıkıntı yok haftaya tekrar gel kalp atışını duyarsın dedi benim gibi geç döllenme yaşamış olan varmı 🥲