Anneolucamm biz 5-6.aylarda özel hastaneye gittik kadın doğum 1 sene bekleyin çok erken dedi biz dinlemedik sağlık personeliyiz eşimde bende,ürolojiyede aldık randevü sperm sorunu çıktı aşılamaya bile müsait değil direkt tüp bebek dediler hemen rahim filmi çekildim tedaviye başladık 1.tüp bebek tedavimiz olumsuz sonuçlandı en baştan 2.tüp bebeğe başladık onda çok şükür olumlu oldu