Zbyd3 ben ilk kızımda yaptırdım down sendromlu olacak dedi benim 9 ay burnumdan geldi düşün ilk gebeliğin çok birşey bilmiyorsun 2014 yılında İnternet çok gelişmemiş bakıp bir fikir yürütemiyosun onun için canım 2. Kızım da da yaptırmadım ama şimdi ısrarla özelde kide söylüyor yaptır diyo zaten geçti süresi