orkidemm_ canım ben doktoruma yazdım dedim işte hocam araştırdım söylediğiniz şeyi çok kötü birşeymiş gibisinden o da dönüp bana kızım ben kesin birşey demedim sadece şüphelendim dedi beni iyi dinlememişsin dedi 😂😂3.4 ay içinde tedaviden pozitif sonuç almazsak cerrahi işlemle tüpünün yarısı alınır dedi şuanlık sadece kesin birşey olmadığını bil dedi içim rahatladı biraz inşallah 3.4 ay içinde pozitif sonuç alırım 🥺🤲