Ruvis dinlese bi hiç dinlemiyo ki oralı bile olmuyo şey düşünüyorum
Eşim babaısnın ismini koymak pek istemiyorum çünkü evleneli 1 buçuk yıl oldu hiç bir babalığı görmedim ne maddi be manavi istemiyorum bende annesi ve kardeşi ilede aram iyi değil istemiyorum ona gıcıklık edipde mi sizce koymuyo