Merhabalar ben 3 aylık hamileyim normalde sol taraf yatın diyorlar ama ben sol tarafıma yatınca rahatsız hissediyorum ağrı giriyor bıçak saplanır gibi. Aksine sağ tarafıma yatınca rahatım. İlk aylar bir sıkıntı yoktu sağ tarafıma yatınca rahatsız oluyordum şimdi tam tersi. Sırt üstü de yatınca rahmimde ağrı oluyor. Yatmak işkence gibi