Elmasekeri1 evdeki ölçümünüz doğru mu? Sabah önce açlık ölçülmeli, alınan ilk lokmadan tam 1 saat sonra tokluk şekeri ölçülmeli. Açlık 100ü geçmeyecek, tokluk da 140ı geçmeyecek. Şeker yüklemesinde önce 50gr sonra 100gr yükleme yapıldı bana ve 2sinde de tokluk şekerim 190larda çıktı bu yüzden diyetisyene yönlendirdi doktorum. Önce 10 gün diyet yaptım sonra hastanede açlık tokluk ölçüldü normal değerlerde çıktı. 2-3 haftada bir hastanede açlık tokluk ölçülüyor ona göre de diyetim güncelleniyor. Doğuma kadar bu şekilde ilerleyeceğim. Eğer diyetle düzene girmeseydi insülin başlanacaktı. Şuanda 34+3üm.