nisoom01 30. Haftadayım bende aynı şekilde bazen çok hissediyorum bazen daha az oluyor. Özellikle benim yorgun olduğum zamanlarda falan daha az olduğunun farkındayım o da yorulup dinleniyormuş çünkü. Ama yine de geçen hafta doktoruma da sordum bebeğin pozisyonundan da kaynaklı bi durum dedi benimki şuan makat geliş böyle olunca pozisyonları ayaklarını koydukları yerler falan hareketlerini çok etkiliyormuş hareket etse bile hissetmiyormuşuz bazen. Ama iki üç saat içinde hiç hareket hissetmezsen, tatlı bir şeyler yeyip yattığında yine hareket etmezse falan hemen gel dedi.