Bende 6.haftada başladı 15. Haftaya kadar önce leke leke kanama yaşadım sonra 14. Haftanın sonunda yoğun kıp kırmızı bi kanamayla uyandım bende bebeğimi kaybettiğimi düşündüm çok zor bir süreç sizi anlayabiliyorum tüm gebelikler farklı , ultrasyonlarda hiç kanama alanı tesbit edilemedi hastanede bir gün kaldım düşük önleyici tedavi uygulandı sürekli progesteron iğne ve fitil kullandım şükürler olsun kanamam bitti şuan 19 haftalık oldum ve ananemde gebeliklerinde 4 ay kadar kanama görmüş bunu daha yeni öğrendim belki genetik olabilir annem bu durumu yaşamamış ama ananemde olunca belki genetiktir diyorum bu benim ikinci gebeliğim ilk gebeliğimde dış gebelikti inanınki bebeği hisedene kadar bu karmaşaları bence tüm gebeler yaşıyoruz Allahım tüm hamişlerin gönüllerine ferahlık versin, sağlıkla kucaklarımıza alalım inşallah bunarada kahve rengi lekeler eski kan olarak anlattı doktorum olabilirmiş kırmızı kanama olması riskli demişti kahve renginin yanında arada pembede gelebiliyor endişe yapmamaya çalış