zynrn ozeldeki doktorumda bakti cok iyiydi kendisi cok memnundum her gittigimde o kadar detayli bakiyordu ki gercekten cok iyiydi ama gitti bende doktor degistirecegim. perinatoloji de bakmisti benim hamileligin ilk haftasinda 2-3 haftallikken bilmeden olac kullanimi oldu o yuzden kontrol ediyor beni o da bakti ikili test yapti hic sormadi istiyor musun diye direk ikili test istedi bende yaptim sukur dusuk risk cikti.