Canoski_1 26 haftalık hamileyim genellikle artık gündüzleri hissetmeye başladım çok sık hareketlerini gece daha çok hareket eder diyorlar ama normal mi bu durum?
Sumeyye1212 Canoski_1 her bebek farklı önceki hamileliğimde sadece gece uzanınca hareket ederdi şimdiki gece gündüz uzanırken veya ayakta farketmiyor sürekli hareketli canımı yakacak dereceye ulaşıyor bazen (35. Haftadayım)
KumpirsMom Canoski_1 22+4 teyim ve bu hafta hissetmeye başladım ve evet bende senin gibi gündüzleri hissediyorum gece daha sakin kızım beni rahatsız etmek istemiyor uyurken 🤣 doğumca acısını çıkarır heralde 🤣
patili_kiz90 22+4 olaraktan bende gündüzleri hissetmeye başladım. Ayaktayken bile hissediyorum artık.
patili_kiz90 Seymaoztrk27 her bünye farklı her bebek gelişimi farklı 😌 biraz kiloda etkiliyor bebeği hissetmeyi. Allahtan ultrasona girdimde sıkıntı yok yoksa bende neden bu kadar hareketli diye evham yapardım.