Ben gebelikten önce panik ataktan dolayı selectra kullanıyodum bugün keseyi gördüm bırakıyorum yarıma düşürdük ilacı birden bırakılmıyo maalesef benim gibi olan var mı stres oldum resmen bişi olur mu sağlıklı ilerler mı diye progestan kullanıyorum kahverengi lekem geliyo sürekli