5+4 gebelik ilk betalar yüzde 73 artışla başlamıştı sonra istenilen yükselme yakalandı fakat dün başlayan kanamayla birlikte değerler de düşmeye başladı 🥲 iki gün bekleyeceğiz rahim duvarı kalınlığı da azalırsa kürtaja gerek kalmayacak keseyi henüz görmemiştik . Bu süreci geçirenler kürtaj olmadan atlatabildiniz mi ?