Bebekmert Yakın zamanda burada doğum yapan yada yapan birini duyan var mı ? İlgi alaka doğum anı felan nasıl geçiyor acaba
Seda2727 Bebekmert benim bir tanıdığım arkadaşı doğum yapmış odaya bırakıyorlarmış artık unutuluyormuşsun hiç kimseyi almiyorlarmis telefon yok diyor ben de anlamadım nasıl bir hastane