brcaslan Kızlar bugün tam 6 haftalığım.Doktora gittim kese var bebek yok bu bizim için sorun dedi.Haftaya tekrar gel dedi moralimi bozdu yani iyice üslubunu sevmedim zaten.Normal mi şuan bebeğin gözükmemesi
1ErkekkkAnnesi brcaslan canım kese oluşur sonra bebek oluşur yeni yeni oluşmaya başlayacak inşallah korkma 5+6 da gittim gittiğim gün bile oluşmuş olabilir dedi doktor daha yeni küçük inşallah sağlıklı bir gebeliğiniz olur 🌸
Civcivlerinannesi2928 brcaslan brnim de kese vardı bebek yoktu korkma 2 hafta sonra gel dedi şuan 1.5 yaşında anamı ağlatıyor 😁