Sulee123
Eos%11.6 çok mu yüksek
Taqooo
Yuksek ama brnim eos daha da yuksektı 16 17 flndı alerjık bir durum hamileliktrmi olustu daha öncede böylemiydi
Sulee123
Sulee123
Evet yeni oluştu doktor ile görüşmedim sonuçlarımı netten gördüm 10 gün sonra gideceğim çok aklıma takıldı yazmak istedim bi sorun olmaz değil mi düşük vs gibi şuan 6+5
Taqooo
Bende sureklı yuksek çıkıyordu alerjik bır durum ve kaşıntı yapıyordu krem hap fln vermişti doktorum ama hamile degıldım o zamanlar