Happy-melek1997 3 aylık bebeğim aşırı cilt kuruluğu var yüz kaşları boynu boğazı kol bilek boğumları bile neredeyse tüm vücut Losyon kullanmam gerektiği söyledi sağlık ocağında ebe ama marka ismi vermedi sizin önerileriniz nelerdir acaba
Edafmo Happy-melek1997 atopik cilt olabilir bununla alakalı biz mustelanın vardı bir losyonu doktor onu önermişti bi o iyi geldi. Mustela stelatopia