Semsi_nur Ayın 17’sine kan testi verdim 7.48 çıktı Bugün tekrar kan verdim 16.5 çikti doktor normal artiyo dedi ama teretude kalidim bazı arkadaşlar az yükselmiş dedi ya morelim bozuldu
1ErkekkkAnnesi Semsi_nur doktorunuz normal artıyor demiş zaten başkalarının söylediğini niye umrunuzdaki doktordon iyi bilecek değilya en az 2 günde 2 kat artması lazım sizinkide iyi artmış zaten hayırlı olsun 🌸
Semsi_nur 1ErkekkkAnnesi teşekürler ya 2 kere düşük yaptım artık çok tedirgin oluyorum oyüzden buraya sorunca enazindan ban güzle cevaplar veren insalar var