Kumsalzeyus merhaba ben gidiyorum sigortalıya 2000 civarı muayene, tamamlayıcı sigorta olanlara 50 tl gibi bir fiyat bile duydum kapıda otururken pişman oldum tamamlayıcı yaptırmadığıma, doğum da 30 civarı, vitaliden pahalı sadece ama yani o da olsun bir zahmet. Benim ileri hafta ama şimdiki aklım olsa doktorumun buraya geçeceğini bilsem doğum paketi alırdım olmadı