Kızlar selamlar, 5 gündür ovulasyon testi yapıyorum, ilk gün hiç bir şey çıkmadı ikinci günden itibaren hep silik çizgi şeklinde çıktı, üçüncü ayım bu testleri yapmaya başlayalı hiç böyle bir durum yaşamamıştım, böyle bir gün silik çıkıp sonra koyulaştı, bu ay yumurtlamam olmayacak anlamına mı geliyor bu durum hiç anlayamadım, bu şekilde yaşayan varsa bana destek olursa çok sevinirim🙏