Sevilay8 merhaba benimde ağustos ortası gibi doğum olcak sanırım ilk gebeliğin aşırı heyecanlı ve stresliyim 🥰 ben trendyol indirimlerinden bez ıslak mendil deterjan emzik biberon suluk şampuan losyon pişik kremi vs. almıştım bi kaç tane battaniye zıbın falan da kayınvalidem almış ama bende ilerleyen zamanlarda toplu almayı düşünüyorum daha bebek arabası beşik vs falan da yok bakalım hayırlısı ☺️😀