Merhaba ilk hamileliğim 35+4 haftalığım banada aynısını söyledi doktorum devlet takipliyim bebeğin başı büyük dedi normal doğumun zor olur dedi 1 ay önden gidiyormuş kafası bidaki gittimde sezaryan secme şansım yokmu diye sordum isteğe bağlı sezaryan yapmıyo artık devlet kanıt istiyo dedi 40 haftaya kadar bekliyoruz dedi normal doğum için çatı muaynesi yapılmadı daha yapılacak mı bilmiyorum ondanda korkuyorum aslında normal doğumum zor olcaksa neden sezaryan yapılmıyo anlamıs değilim herkes doğumu kolay gecsin ister değilmi niye travma olarak kalsın 27 sinde randevum var busefer ne dicek bakalım