baharrrr123 5+5 doktordan az önce geldim 12.61mm kese aynı zmaan da da 7 cm kistim çıktı bebeğe zarar vermez dedi bebeği görmek için alttan muayene oldum ama cihaz biraz kötüydü doktor bişeyler var merak etme dedi alttan muayene de de korktum bi sıkıntı olurmu
1ErkekkkAnnesi baharrrr123 bende 5+6 da muayene oldum 2 gün önce bendede kist var dedi bebeğe zararı olmaz dedi geçebiliyormuş bu kistler zamanla bakıcaz dedi